ДО УВАГИ КЛІЄНТІВ ТОВ "НОВА ПОШТА"!
1.За правилами нашого магазину: покупець зобов'язується перевірити товар в посилці (gift) на відділенні Нової Пошти! Всі відправлення застраховані!
2. Якщо клієнту прийшов зламаний товар або ж розбитий, йому необхідно скласти Акт на Новій поштою та зробити фото !
3. Якщо ж клієнт перевірив товар вдома і виявивши фабричний брак або дефект, при цілій упаковці, то нашим магазином безкоштовно здійснюється заміна бракованоі деталі в терміни, необхідні для ії виробництва
4. Вартість доставки може змінитися на суму додаткового пакування, альо не більше вартості, визначеної за послугу пакування (FlatBox, обрештування, тощо)!
⚠️Увага для клієнтів! Згідно з п. 4.2.3. Публічного Договору ТОВ Нова пошта, клієнт має право зійснювати повторне зважування та обмір відправлення з метою підтвердження
правильності розрахунків доставки з відправленням! Адміністрація Інтернет-магазину Орфей за можливі розбіжності у вартості доставки відповідальності не несе